Tuesday 11 October 2011

sumber inspirasi

    ok usai menyudahkan paper technology.tinggal satu lagi paper 16 oct 2011 ni..huishhh arap sem ni dapat la dekan da lama umi nantikan kejayaan aku..

   dengar cite abang ak yang number 5 bjaya jadi pelatih yang kedua terbaik di Sime Darby..alhamdulillah dan tahniah laa pada beliau.abang ak sorang tu memang sangat komited pada setiap tugas yang dia dapat..senang cite setiap keje yang dia buat pasti berjaya dengan jayanya.Sifat kmmpinan yang ada padanya membuatkan kehadirannya cukup bermakna..dari sudut luaran beliau agak pendiam dan tegas tapi bila dah datang angin ahmarnya haaa mulalaaa nak menggila.entak sape la jodohnya nanti.

  ak tau umi cukup berbangga dengan kejayaan anak lelakinya yang sorang ni.xbermakna anak yang lain x berjaya tapi dia adalah anatara anak umi yang sentiasa mendorong ak untuk berusaha lebih jitu kalau boleh ak juga nak membanggakan umi walaupun usaha yang ak buat ciput jee..

   ak percaya Allah dah menyediakan rezki kepada hamba-hambanya,kita hanya perlu berusaha..insyaallah ak xkan pernah mengalah paling x sebelum umur 25tahun ak dah berjaya tunaikan umrah..insyaallah..!semoga allah melimpahkan keberkahan dalam famili ak..ameeeeen.